Ceník

Pro práce v oblasti webdesignu, internetového marketingu a vývoje webových aplikací používám k nacenění projektu hodinovou sazbu. Přijde mi to oboustranně nejvíce transparentní a škálovatelné (nechcete nutně toto, ušetříte tolik a naopak přidáme-li tamto, navýší se rozpočet o tolik). Pro orientační cenu Vašeho projektu využijte prosím poptávkový formulář. Hodinová sazba je jednotná a není nikterak závislá na typu nebo množství odvedené práce.

Sazba vychází z mých zkušeností (více než 10 let praxe v oblasti internetového vývoje a marketingu), dosaženého knowhow a s ohledem na to, že jsem sám úspěšný internetový podnikatel. V rámci hodinové sazby si tak nekupujete jen hodinu rutinní práce, ale hlavně znalosti, zkušenost, přehled v novinkách, nadhled a schopnost vnímat souvislosti a návaznosti.

HODINOVÁ SAZBA – 500 Kč / hod.

Splatnost faktur je 14 dní, není-li dohodnuto jinak. Jako neplátce DPH mohu fakturovat práci výhradně daňovým rezidentům ČR. Nemohu a nechci pracovat a poskytovat služby pro zahraniční firmy z EU – stal bych se tak plátcem DPH nebo identifikovanou osobou. Nejmenší fakturační časový úsek je 1/4 hodiny. Není-li dohodnuto jinak – u projektů v dotaci kolem 1 MD požaduji zálohu v hodnotě poloviční ceny prací na celém projektu.

Výše uvedená cena je platná od 1.1.2017.

Orientační ceny pro modelové poptávky

Korporátní web s redakčním systémem od 20 000 Kč

Většina typických korporátních webových stránek se základní optimalizací pro vyhledávače (onPage faktory, rychlost načítání stránek, meta informace, kvalita zdrojového kódu, přístupnost apod.) postavených na redakčním systému WordPress vč. zaškolení u mne stojí kolem 20 až 30 000 Kč. Samozřejmostí je plně responzivní design, který se umí přizpůsobit PC, televizi, tabletu i mobilnímu telefonu a zabezpečená komunikace díky HTTPS. Typickým příkladem takového webu může být např. korporátní web Sachsen Fonds.

Menší firemní web nebo web pro živnostníka či dílčí službu kolem 10 000 Kč

Běžný firemní web prezentující menší firmu nebo živnost se základním SEO, redakčním systémem WordPress a zaškolením může stát kolem 10 tisíc Kč. Typickou ukázkou takového webu mohou být následující reference:

Nebankovní poskytovatel | Zahradní centrum Loučná

Microsites a mikrostránky na podporu hlavního webu od 5 000 Kč

I s minimálním rozpočtem jsem schopen navrhnout kvalitní a marketingově úspěšné weby. Jednoduchý web prezentující jednu službu, produktu či úzkoprofilový záměr tak může vyjít na 5 až 15 000 Kč. A to jako statický responzivní web s minimálními náklady (hosting zdarma nebo velmi levný) nebo s možností editace (vč. redakčního systému). Z referencí tohoto typu mohu jmenovat statické weby jako jsou:

Magento webhosting | Hustej Dekolt

SEO analýza pro firemní web od 2 000 Kč

Běžnou analýzu onPage faktorů webu dělám od 2 do 3 tisíc Kč. Analýza identifikuje nedostatky webu z pohledu indexace a hodnocení webu vyhledávači Google a Seznam (okrajově Bing / Centrum / Yahoo).

SEO / ecommerce analýza eshopu od 3 000 Kč

Nejčastěji pracuji na SEO analýzách internetových obchodů s cílem zlepšení indexace webu vyhledávači, jejich hodnocení ve vyhledávačích a zvýšení relevantní návštěvnosti z Google a Seznamu. SEO analýza se zaměřením na eshopy vyjde na 3 až 6 000 Kč.

Ecommerce / UX analýza pro eshopy kolem 4 000 Kč

Ecommerce analýza identifikuje nedostatky a prostory pro zlepšení obchodního výkonu eshopu. Detailně prochází možnosti optimalizace nákupního procesu, nedostatky v uživatelské přívětivosti webu a přístupnosti (UX), z pohledu konverzní optimalizace (CRO). Může řešit i konkurenci, sílu značky a další aspekty. Taková komplexnější analýzy stojí od 3 do 6 tisíc Kč. Analýzu lze kombinovat se SEO analýzou nebo rozšířit o analýzu výkonu a optimalizace marketingu ve zbožových srovnávačích, PPC kampaních, na sociálních sítích apod.

Eshopy od 10 do 50 000 Kč

Velmi jednoduchý jednoproduktový eshop postavený na hotovém řešení (typicky pronajímaná platforma typu Eshop rychle, Shoptet apod.) bez složité kategorizace, filtrace, hromady funkčnosti a designu na míru může vyjít na 10 i méně tisíc Kč.

Složitější internetový obchod připravený částečně na míru vč. mnoha specifických funkčností, modulů, s designem ze zakoupené nebo vybrané hotové šablony pak většinou u mne stál 20 až 30 000 Kč (na open source platformě nebo pronajímaném řešení).

Eshop na míru, kterých jsem třeba na Magentu postavil desítky, stál v průměru 30 až 50 tisíc Kč podle náročnosti (grafika, funkčnost, moduly plateb a dopravy, napojení na systémy třetích stran apod.).

V současnosti jsem schopen zpracovat jak eshopy na open source platformě Magento, tak na většině pronajímaných platforem v ČR. Osobně mám zkušenosti s Shoptet a Eshop rychle, ale platforma je pro začátek z mého pohledu jen nástrojem a úspěch mnohem více záleží na dalších faktorech  jako jsou chuť / energie /ambice / selský rozum a obchodní duch prodejce, kvalitní zboží a zákaznický servis, promyšlený pricing, kvalitní fotky a texty (copywriting), aktivita na sociálních sítích, schopnost tvořit hodnotný obsah, schopnost odlišit se (v marketingu, v prezentaci výhod a přidaných hodnot / přínosů pro zákazníka) atd.

PPC kampaně od 2 do 20 000 Kč

Jednoduchou PPC reklamu na podporu dílčí služby či produktu o pár vhodných klíčových slovech rozdělených do tématických reklamních sestav s optimalizovanými inzeráty ve vyhledávání jsem schopen připravit za pár tisíc Kč. Komplexnější reklamu ve vyhledávání pro firmu poskytující více služeb inzerovaných na Seznamu, Google nebo třeba i Facebooku připravím zhruba za 5 až 10 tisíc Kč. K investici do založení kampaní je však potřeba počítat také s kreditem, který společně navrhneme podle Vašich možností, konkurence na daná témata inzerující a samozřejmě Vašich cílů. Následně jsem schopen poskytovat servis a správu PPC kampaní na měsíční bázi, což vychází cca na třetinu prvotní investice do založení (dle náročnosti)

Cena za založení se může navýšit typicky pro bannerovou reklamu v síti partnerských webů Google / Seznamu, remarketing (můžete oslovit zákazníky, kteří už navštívili Váš web a připomenout se jim tak – příp. oslovit jen ty co nenakoupili apod.), videoreklamu na YouTube apod. Pro eshopy jsou obzvláště přínosné produktové reklamy (Google nákupy či produktová inzerce Sklik) a dynamický remarketing. Eshop s mnoha produkty, který by chtěl Google nákupy, dynamický remarketing, produktovou reklamu a retargeting v Skliku, tématické reklamní sestavy, brandovou reklamu ve vyhledávání i bannerech obsahové sítě a k tomu oslovit cíleně potenciální zákazníky na Facebooku musí počítat s výrazně větší investicí do PPC reklamy (pracnější založení kampaní, větší náklady na kredit ve vícero reklamních sítích a náročnější správa a vyhodnocování kampaní). Taková komplexní PPC reklama může stát 20 i více tisíc Kč.

A co dál?

Výše jsou uvedené skutečně jen typické příklady nejčastějších poptávek a možných cen za moji práci. Služby, které nabízím, jsou mnohem pestřejší a podle situace i ceny mohou být trochu odlišné pro daný konkrétní případ. Nabízím konzultace pro eshopy, zpracování strategie online marketingu, SEO copywriting a ghostwriting, poradenství v oblasti obsahového marketingu (content marketing) a inbound marketingu, konzultace a poradenství s webovou analytikou (Google Analytics, Yandex Metrica, A/B testování, videonahrávky Vašich zákazníků apod.). Kromě toho další desítky mikroslužeb jako např. analýzu a pomoc se zrychlením webu a optimalizací jeho načítání, poradenství kolem hostingu / domén / DNS / zabezpečení, pomoc s doručitelností emailů a email marketing

Zavolejte mi na 773 565 747 – tak se nejrychleji dozvíte o jakém množství práce a investici se zhruba bavíme. Napiště mi co Vás trápí na info@openmage.cz, odpovídám většinou ještě tentýž den. Nebo prostě přijeďte do mé kanceláře v Litvínově na kávu a probereme vše potřebné osobně. Těším se na spolupráci.