Site Overlay

Ceník

Pro ecommerce konzultace a práce v oblasti internetového marketingu, webdesignu a vývoje webových aplikací používám k nacenění projektu hodinovou sazbu. Přijde mi to oboustranně nejvíce transparentní a škálovatelné (nechcete nutně toto, ušetříte tolik a naopak přidáme-li tamto, navýší se rozpočet o tolik). Pro orientační cenu Vašeho projektu využijte prosím poptávkový formulář. Hodinová sazba je jednotná a není nikterak závislá na typu nebo množství odvedené práce.

Sazba vychází z mých zkušeností (více než 10 let praxe v oblasti internetového marketingu a programování) a dosaženého knowhow. V rámci hodinové sazby si tak nekupujete jen hodinu rutinní práce, ale hlavně znalosti, zkušenosti, přehled v novinkách a nadhled vkládané do prováděné práce.

HODINOVÁ SAZBA – 500 Kč / hod.

Splatnost faktur je 14 dní, není-li dohodnuto jinak. Jako neplátce DPH mohu fakturovat práci výhradně daňovým rezidentům ČR. Jako neplátce DPH nemohu poskytovat služby pro zahraniční firmy z EU – stal bych se plátcem DPH nebo identifikovanou osobou. Nejmenší fakturační časový úsek je 1/4 hodiny. Není-li dohodnuto jinak – u projektů v dotaci kolem 1 MD a vyšší požaduji zálohu v hodnotě poloviční ceny prací na celém projektu dle nabídky.

Výše uvedená cena je platná od 1.1.2017.

Orientační ceny pro modelové poptávky

Eshopy od 10 do 50 000 Kč

Velmi jednoduchý jednoproduktový eshop postavený na hotovém řešení (pronajímaná platforma Shoptet) bez složité kategorizace, filtrace, hromady funkčnosti a designu na míru může vyjít na 10 až 20 tisíc Kč.

Běžný a asi nejčastěji realizovaný rozsah internetového obchodu vč. mnoha specifických funkčností, importem dat z původního technického řešení a s mírně upraveným designem pak většinou u mne stál 25 až 50 000 Kč (výhradně na Shoptetu).

Největší projekty, které jsem realizoval, stály mezi 50 – 100 tisíci Kč podle náročnosti (grafika, funkčnost, varianty plateb a dopravy, variantní produkty, importy dat, propojení na systémy třetích stran apod.). Typickým příkladem může být třeba eshop PIXIE CREW CZ.

V současnosti se na poli ecommerce věnuji výhradně a pouze Shoptetu.

SEO analýzy od 3 000 Kč

Běžnou analýzu onPage faktorů webu či eshopu zpracuji od 3 do 6 tisíc Kč. Analýza identifikuje nedostatky webu z pohledu indexace a hodnocení webu vyhledávači Google a Seznam (okrajově Bing / Centrum / Yahoo).

Kompletní ecommerce analýza eshopu od 4 000 Kč

Nejčastěji pracuji na komplexních ecommerce analýzách internetových obchodů s cílem zlepšení obchodního výkonu eshopu a to jak z pohledu SEO (které je součástí této analýzy), tak z pohledu důvěryhodnosti, přehlednosti, UX a míry konverzní optimalizace. Analyzuji pozici eshopu a produktů na trhu, konkurenceschopnost, identifikuji konkurenční výhody, prodejní argumentaci eshopu, copy, obsah a další faktory vedoucí k úspěšnému prodeji na internetu. Ecommerce analýza se zaměřením na eshopy vyjde na 4 až 6 000 Kč.

UX analýza od 3 000 Kč

UX analýza řeší výhradně uživatelskou přívětivost, přístupnost webu, orientaci na webu, schopnost snadno provést základní úkony a identifikuje překážky bránící k dokončení akcí na webu (KPI).

Firemní web s redakčním systémem od 20 000 Kč

Většina typických firemnních webových stránek se základní optimalizací pro vyhledávače (onPage faktory, rychlost načítání stránek, meta informace, kvalita zdrojového kódu, přístupnost apod.) postavených na redakčním systému WordPress vč. zaškolení stojí kolem 20 až 30 000 Kč. Samozřejmostí je plně responzivní design, který se umí přizpůsobit PC, televizi, tabletu i mobilnímu telefonu a zabezpečená komunikace díky HTTPS. Typickým příkladem takového webu může být např. korporátní web EURAMCO.

Web pro živnostníka či dílčí službu kolem 10 000 Kč

Běžný firemní web prezentující menší firmu nebo živnost se základním SEO, redakčním systémem WordPress a zaškolením může stát mezi 10 až 20 tisíci Kč. Typickou ukázkou takového webu mohou být následující reference:

Nebankovní poskytovatel | Zahradní centrum Loučná

Microsites a mikrostránky na podporu hlavního webu od 5 000 Kč

I s minimálním rozpočtem jsem schopen navrhnout kvalitní a marketingově úspěšné weby. Jednoduchý web prezentující jednu službu, produktu či úzkoprofilový záměr tak může vyjít na 5 až 10 000 Kč. A to jako statický responzivní web s minimálními náklady (hosting zdarma nebo velmi levný) nebo s možností editace (vč. redakčního systému). Z referencí tohoto typu mohu jmenovat statický web „Minecraft batoh“ sloužící jako landing page pro PPC kampaně:

Minecraft batoh PIXIE CREW

A co dál?

Výše jsou uvedené skutečně jen typické příklady nejčastějších poptávek a možných cen za moji práci. Podle situace se ceny mohou pro daný konkrétní případ lišit i v řádu desítek procent.

Zavolejte mi na 773 565 747 – tak se nejrychleji dozvíte o jakém množství práce a investici se zhruba bavíme. Napiště mi co Vás trápí na info@openmage.cz, odpovídám většinou ještě tentýž den. Nebo se můžeme domluvit na videohovoru či osobním setkání třeba někde u kávy. Těším se na spolupráci.