Site Overlay

PPC

Díky dlouholeté zkušenosti, certifikaci Google AdWords Qualified a zájmu o reklamní systémy na bázi platby za proklik, mohu nabídnout v rámci internetového marketingu profesionální služby placené propagace ve vyhledávačích Google i Seznam, stejně jako v obsahové reklamní síti Google Ads a Skliku. Jsem schopen realizovat výkonové i brandové bannerové PPC kampaně – především pro eshopy, které jsou středem mého zájmu – v reklamních systémech Google Ads, Seznam Sklik a Facebook Ads.

Jsem zaměřen na Shoptet a proto se specializuji na specifické oblasti PPC kampaní vhodné pro online obchody. Ať už jde o Google Nákupy (produktová reklama nebo také PLA – product listing ads – v síti Google Ads), produktovou reklamu v Skliku (propojení se Zboží.cz), dynamický remarketing nebo klasický remarketing / retargeting (Ads i Sklik). Nástroje jako Google Merchant Center jsou můj denní chléb.

Rád se starám o výkon PPC kampaní ve zbožových vyhledávačích. Dlouhodobě se specializuji se na Heuréku, Zboží, HledejCeny, Glami (pro módní zboží), Favi a Biano (pro nábytek a bytové doplňky).

Optimalizace PPC

Víte na jaké uživatele vyhledávače cílíte?

Máte přehled o frázích, na které se Vaše reklama zobrazuje?

Jste si jisti, že utrácíte Vaše peníze v PPC efektivně?

Chtěli byste utrácet méně a přitom mít z kampaně stejně nebo dokonce více poptávek a objednávek?

Nechcete platit za měsíční správu odborníkům, ale přesto byste rádi své kampaně jednorázově optimalizovali?

Dostupným a efektivním řešením pro optimální nastavení Vaší PPC kampaně v Google Ads a Skliku českého vyhledávače Seznam je jednorázová optimalizace realizovaná certifikovaným odborníkem.

Zreviduji strukturu Vašeho účtu, zkoriguji cílení kampaní, po dohodě s Vámi nastavím efektivní čerpání kreditu a vyloučím zbytečná nebo dokonce Vám škodící zobrazení reklamy na nerelevantní fráze. Stejně tak mohu vyloučít klíčová slova, která přivádí na Váš web nerelevantní návštěvnost. Upravím reklamní inzeráty tak, aby došlo k navýšení objednávek z reklamy ve vyhledávání nebo obsahové reklamní síti. Doplním veškerá smysluplná rozšíření reklam.

Co získáte:

  • Zajistím pro Vás profesionální úpravy kampaně tak, aby byla efektivnější a její výkon měl rostoucí trend.
  • Podle Vašich představ navýším návštěvnost nebo ušetřím neefektivně investovaný kredit.
  • Pokud jde o kampaň s přímou odezvou, provedu úpravy s cílem navýšení počtu konverzí (poptávek, objednávek, vyplněných dotazníků apod.). Zároveň mohu pomoci s nastavením relevantních měření cílů v Google Analytics nebo konverzí přímo v systému PPC.
  • Doporučím Vám jak s kampaní dál pracovat, aby nepřišla Vámi zaplacená optimalizace po čase nazmar.

Výhody:

  • Nezavazujete se. Již žádné placení pravidelných paušálních poplatků za správu kampaní. Platíte pouze jednorázovou optimalizaci.
  • Vaše kampaň zůstává nadále ve Vašich rukou.
  • Případná výše kreditu pro kampaň bude pouze doporučena a je jen na Vašem uvážení, zda budete můj návrh podložený daty ze systému PPC či z Google Analytics akceptovat.

Konzultace PPC

Potřebujete se poradit s odborníkem o nastavení Vaší PPC kampaně?

Chcete prokonzultovat, zda využíváte správnou sadu klíčových slov ve správné shodě?

Nejste si jisti, zda je Vaše kampaň dostatečně výkonná a zda neexistuje prostor pro zlepšení?

Chtěli byste poradit nová klíčová slova, která by přivedla větší a přitom relevantní návštěvnost?

Mnoho obchodníků a podnikatelů si vytváří a spravuje PPC kampaně svépomocí. Pokud mezi ně patříte, můžete čas od času narazit na určitá úskalí kampaně, které je dobré prokonzultovat s certifikovaným specialistou. Prostě a jednoduše se poradit, zda jdete správnou cestou nebo zda je Vaše nastavení v souvislosti s Vašimi cíli koherentní. To vše je nyní možné bez jakýchkoliv dlouhodobých závazků.

Výhody:

  • Nemusíte platit žádné paušální poplatky marketingové agentuře. Platíte pouze jednorázově za konzultaci tehdy, když ji skutečně potřebujete.
  • Probíráte své potřeby a očekávání výhradně s odborníkem, který má certifikaci Google AdWords Qualified, absolvoval odborná školení u H1 a má za sebou minimálně dva roky každodenních zkušeností.
  • Neplatíte za komplexní analýzu nebo sáhodlouhé reporty, ale pouze za konzultaci konkrétního – předem dohodnutého – tématu.

Analýza klíčových slov pro PPC

Chcete si sami připravit PPC kampaň a nevíte, která klíčová slova a fráze pro Váš zámeř použít?

Potřebujete vědět jaká je na Vámi vybraná klíčová slova v PPC konkurence a kde se pohybuje průměrná cena prokliku na tato klíčová slova?

Potřebujete vypracovat seznam klíčových slov rovnou ve struktuře PPC účtu tak, aby byly Vaše kampaně co nejvíce efektivní a výkonné?

Máte zájem o sadu vylučujících klíčových slov, které zamezí nerelevantním zobrazením/proklikům a tím zvýší skóre kvality Vašich kampaní a v delším horizontu sníži cenu za proklik?

Neváhejte mne kontaktovat. Zajistím pro Vás profesionální analýzu klíčových slov vhodných pro PPC kampaně ve vyhledávání Google nebo Seznam v českém jazyce a na vyžádání (za příplatek) i v cizích jazycích pro zahraniční kampaně. Výstupem bývá většinou přehledný seznam klíčových slov ve sloupcích tabulkového kalkulátoru, které představují jednotlivé kampaně a reklamní sestavy. Vše navíc v relevantních shodách vč. těch vylučujích, které zabrání zbytečným a neefektivním zobrazením reklamy a ztrátovým proklikům. Klíčová slova dostanete roztříděná v návrhu struktury kampaní a reklamních sestav tak, aby byl efekt co nejlepší.

Výhody:

  • Neplatíte za založení prázdného účtu, za nastavení fakturace, za přípravu inzerátů (ty už můžete mít třeba hotové) a další kroky, které chcete mít ve svých rukou nebo je již máte připravené od jiného odborníka nebo známého. Platíte pouze za návrh relevantních klíčových slov.
  • Můžete si vyžádat jen poměrnou část analýzy za výhodných podmínek – např. pouze seznam vylučujících výrazů pro Vaše stávající klíčová slova nebo klíčových slov na vybrané téma.

Copywriting reklamních inzerátů pro PPC

Máte připravená klíčová slova a strukturu PPC kampaně, ale nemáte reklamní inzeráty?

Potřebujete inzerci s tahem na branku, která bude návštěvníky motivovat k nákupu?

Chcete odfiltrovat určitou část návštěvnosti z PPC, kterou platíte zbytečně, ale nejste schopni ji eliminovat na úrovni klíčových slov?

Textový obsah je alfa a omega úspěchu PPC kampaní. Jeden inzerát je málo – stačí možná při rozjezdu, ale i tak nedokážete příliš dobře určit úspěšnost reklamní sestavy, pokud obsahuje pouze jeden inzerát. Na druhou stranu ani mnoho nekvalitních, gramaticky nekorektních, slohově nezajímavých a marketingově nedobře zacílených inzerátů také nepomůže.

Reklamní text je obor sám o sobě a je potřeba mu věnovat maximální pozornost. Nechte si zpracovat reklamní inzeráty pro vybrané PPC systémy tak, aby byly efektivní, výkonné a přitom už jejich návrh splňoval požadavky na délku textu nebo pravidla dané reklamní sítě (jiná pravidla jsou v Skliku, jiná v Google AdWords a jiná třeba na sociální síti Facebook nebo v LinkedIn).

Co získáte:

  • Profesionálně napsané reklamní inzeráty bez gramatických a slohových chyb.
  • Copywriting a Ghostwriting na vysoké úrovni. Dodáte adresu cílové stránky a případné doplňující informace na vyžádání copywritera. Ten pak už vše vymyslí za Vás.
  • Texty s důrazem na obchodní úspěšnost a plnění marketingového cíle.
  • Texty zpracované dle pravidel a formátování Vámi zvolené reklamní sítě (Sklik, Google Ads, FB, LinkedIn, eTarget atd.).
  • Odkazy v inzerátech zacílené na nejrelevantnějších stránku Vašeho webu/eshopu tak, aby byl maximálně splněn očekávaný výkon.
  • Odkazy jsou v případě potřeby označkované dle běžných standardů analytických nástrojů (Google Analytics, Webtrends apod.).
  • Testujeme zda jsou stránky v odkaze dostupné (vyhodnocení HTTP chyb jako je Error 404 – Stránka nenalezena apod.).

Výhody:

  • Neplatíte za další práce související s PPC jako je analýza klíčových slov, příprava PPC účtu, nastavení fakturace, návrh architektury kampaní a reklamních sestav nebo zacílení kampaně. Platíte výhradně přípravu inzerátů.
  • Inzeráty Vám napíší copywriteři, kteří jsou pro PPC certifikovaní a mají několikaleté zkušenost s každodenní správou kampaní v Google Ads, Skliku na Facebooku a v dalších sítích.

Design grafických bannerů pro PPC kampaně

Jste marketingově zdatní, ale nemáte grafického ducha?

Potřebovali byste přesvědčivé a pěkné bannery pro Google Ads, Facebook nebo Sklik?

Chcete propagovat své služby a produkty na Facebooku nebo LinkedIn?

Většina PPC systémů umožňuje propagovat pomocí grafických reklamních bannerů. Obsahová síť Google Ads poskytuje velké množství reklamního prostoru v zajímavých online magazínech, ezinech, blozích, fórech a dalších webových stránkách s obsahem blízkým tomu, co potřebujete propagovat. Na reklamních sítích Facebook Ads a LinkedIn má reklama bez obrázků velmi nízký výkon a grafický banner je klíčem k úspěchu.

Co získáte:

  • Profesionálně zpracované statické či animované bannery v požadovaných rozměrech a formátu (jpg, animovaný gif).
  • Působivé a velmi pěkné bannery z dílny renomovaného grafika.
  • Obsah bannerů přizpůsobený potřebám marketingového cíle Vaší kampaně.

Výhody:

  • Platíte výhradně za objednanou sadu bannerů v požadovaných velikostech a formátech.
  • Neplatíte žádné další poplatky. Bannery si můžete do kampaně nasadit sami nebo si vyžádat konzultaci.
  • Naši specialisté mají letité zkušenosti s výkonem různých forem grafické reklamy a mohou tak zodpovědně navrhnout nejvhodnější variantu banneru.

Analýza konkurence PPC

Chcete investovat do PPC reklamy ve vyhledávačích a nevíte, jak velká je konkurence?

Rádi byste věděli kolik Vás budou stát prokliky na vybraná klíčová slova?

Zajímá Vás, zda neplatíte Vaší marketingové agentuře za prokliky zbytečně moc?

Výstupem analýzy není seznam konkrétních konkurentů a jejich počet, to nelze z podstaty většiny PPC systémů ani zjistit. Výstupem je orientační výše konkurence vyjádřená na 10, resp. 100 stupňové stupnici a průměrná cena prokliku za významná klíčová slova. U vybraných PPC systémů získáte navíc přehled o tom, v kterém ročním období se reklamní kampaň nejvíce vyplatí. Velmi efektivní a účinná je Analýza konkurence společně v kombinaci s Analýzou klíčových slov.

Co získáte:

  • Cenné informace o konkurenci ve vybraných reklamních systémech.
  • Průměrné ceny prokliků k vybraným klíčovým slovům v daných PPC systémech.
  • Roční trend hledanosti vybraných výrazů.
  • Za velmi nízký poplatek zjistíte, zda se Vám vyplatí investovat do Skliku, Google Ads, Facebook Ads nebo na jiné reklamní síti.

Výhody:

  • Dříve než se pustíte do reklamy ve vyhledávačích, bude vědět jak moc konkureční a drahá je reklama v oblasti, ve které podnikáte.
  • Budete moci lépe plánovat budget na Vaši reklamní kampaň.
  • Platíte pouze a výhradně za analýzu. Nicméně rád Vám pomohu i s dalšími kroky, které jsou potřebné k případné realizaci PPC kampaně.

Volba vhodného PPC systému pro Váš záměr

Pro který z PPC systémů se rozhodnout a podle čeho?

Bude pro Vás z pohledu investic vhodnější AdWords, Sklik nebo PPC na sociální síti?

Chcete efektivně zkombinovat vícero PPC systémů?

Navrhnu Vám ideální reklamní systém pro Váš záměr nebo online marketingový mix. Zvolím takovou reklamní síť nebo kombinaci několika systémů, které Vám přinesou největší počet relevantních prokliků. Pro Vaše ambiciózní potřeby zpracuji kompletní media plán PPC kampaní.

Co získáte:

  • Doporučení na ideální volbu reklamního systému nebo jejich kombinace dle Vašich potřeb, marketingových cílů a rozpočtu.
  • Cenné analytické a zkušeností ověřené informace pro Vaše snadnější rozhodování.
  • V případě rozsáhlého záměru pro získání ohromné návštěvnosti mohu vypracovat kompletní media plán.

Výhody:

  • Platíte výhradně za zpracování analýzy s doporučením vhodného PPC systému.
  • Doporučení je kompletně zpracované kvalifikovaným a certifikovaným specialistou.
  • Doporučení je zcela nezávislé, jelikož konečné rozhodnutí i zpracování kampaní je jen ve Vašich rukou. Od provozovatelů systémů nedostávám žádné provize, poradím Vám skutečně to nejlepší pro Vás (ne jako tomu je např. u finančních poradců).

PPC audit

Chcete zkontrolovat Vaši PPC kampaň jako ve škole?

Zajímá Vás kde má Vaše kampaň prostory pro zlepšení?

Kolik asi máte chyb ve struktuře kampaně, cílení nebo shodách klíčových slov?

Volíte správná klíčová slova a eliminujete dostatečně nerelevantní prokliky?

Profesionální audit kvality a relevance cílení, výkonu kampaně, efektivity a návratnosti investic z PPC certifikovaným odborníkem. Součástí je analýza kvality získané návštěvnosti a konverzního výkonu. Výstupem je detailní report s konstruktivními návrhy pro zlepšení výkonu.

Co získáte:

  • Informaci o vhodnosti volby zvolené reklamní sítě pro daný účel včetně nastavení účtu a fakturace v této síti.
  • Analýzu efektivity a správné logiky struktury účtu v reklamní síti.
  • Revizi cílení kampaní a jejich nastavení včetně využití rozšíření reklamy pokud je to vhodné. Využíváte dostatečně propagace ve vyhledávání a obsahové síti?
  • Doporučení optimální distribuce kreditu v rámci kampaní účtu a nastavení finančních limitů.
  • Vyhodnocení statistických metrik kampaní s ohledem na míru prokliku, cena prokliku s ohledem na konkureční prostředí, konverze apod.
  • Srovnání kvality získané návštěvnosti a investic vložených do PPC kampaně.

Výhody:

  • Nevážete se žádnou smlouvu a ani nebudete platit poplatky za optimalizaci a správu. Prostě Vám prozradím co je potřeba vylepšit a Vy si to můžete vklidu sami opravit nebo požádat libovolného odborníka o spolupráci.
  • Platíte pouze za výstupní report a případnou konzultaci s ním spojenou.

Landing Page / Microsite pro PPC

Víte o tom, že cílené mikrostránky optimalizované pro marketingové kampaně mají několikanásobně vyšší úspěch?

Nedaří se Vám na webu dosahovat potřebného konverzního poměru a zároveň nemáte možnost web měnit?

Chcete investovat do PPC efektivně a přitom jste si vědomi faktu, že Váš stávají web je nepřehledný a odvádí pozornost návštěvníků od konverzních akcí?

Víte, že zhruba 50% úspěchu výkonových PPC kampaní spočívá v cílovém webu a kvalitě jeho navigace, přístupnosti, grafickém zpracování a dalších faktorech?

Zpracuji pro Váš záměr vysoce efektivní Landing Page nebo mikrostránku s maximální přístupností, jednoduchostí a dostupností konverzní akce a minimalizací rušivých elementů odvádějících pozornost návštěvníků od konverzní akce. Důraz je kladen na jasnou a jednoduchou navigaci, originální obsah a texty úzce související s klíčovými slovy použitými v samotné PPC kampani, což třeba u Google AdWords výrazně zvyšuje tzv. skóre kvality Vašich klíčových slov a tím i nepřímo snižuje průměrnou cenu za proklik. Google takto zákazníky služby Ads odměňuje za kvalitní optimalizaci kampaní a relevantní cílení – těm, kteří zacílí služby výškových prací na milovníky mp3 souboru naopak skóre kvality sníží a cenu prokliku potřebného k dosažení návštěvnosti z vyhledávání úměrně zvýší.

Kvalitně zpracovaná a dobře připravená – promyšlená – landing page je poloviční zárukou úspěchu v PPC kampani. A to už je velký důvod, proč zrovna na této věci nešetřit časem ani finančními prostředky. Spojení kvalitní cílové stránky s přípravou či optimalizací kampaně od odborníka jsou základní pilíře úspěšné propagace ve vyhledávačích formou kampaní Pay Per Click.

Co získáte:

  • Optimální cílové stránky pro získání maximálního počtu objednávek / poptávek Vašich služeb či produktů.
  • Graficky přesvědčivou, technicky přístupnou, srozumitelnou a obchodně velmi úspěšnou Landing Page.
  • Zvýšíte úspěch výkonové PPC kampaně o 50% i více oproti zacílení kampaně na Váš stávající web.
  • K cílové stránce patří automaticky i profesionální copywriting. Obsah je král a obsah prodává – jste si toho vědomi?
  • Stejně jako je potřeba kvalitní text, profesionální přístup je věnován i obrázkům, fotografiím a multimédiím na cílové stránce.

Výhody:

  • Landing Page nebo microsite připravuje specialista na PPC kampaně a webdesigner v jedné osobě (příp. ve spolupráci s renomovaným grafikem), tudíž jsou pro tyto účely optimálně připravené.
  • V rámci Landing Page je po dohodě nastaveno měření konverzí z PPC systému, aby bylo možné vyhodnotit úspěšnost kampaně.
  • Platíte výhradně za Landing Page nebo Microsite, ačkoliv si můžete dohodnout i optimální propojení s Vaší PPC kampaní.