Ecommerce

Ecommerce vychází z anglického spojení Electronic Commerce neboli prodej na internetu. Oblast, jež je doménou a zároveň i vášní Open Mage. Komplexní služby ecommerce zahrnují platformy pro prodej na internetu, tedy eshop / internetový obchod, stejně jako nástroje pro podporu prodeje online. Mezi podpůrné nástroje prodeje na internetu patří široké spektrum služeb:

  • SEO (Optimalizace pro vyhledávače – přivádí kvalitní a hodnotnou návštěvnost, zvyšuje počty návštěv a zároveň i tržby díky vyšší poptávce)
  • PPC (Placené kampaně ve vyhledávačích – platba za klik, rychlá realizace, přivedení relevantní návštěvnosti, možnost měření úspěšnosti)
  • PPT (Kampaně v obsahové reklamní síti a bannerová reklama / grafická reklama. Platíte za tisíc zobrazení. Vhodné pro podporu značky, uvedení nového produktu či služby na trh, image reklamu a branding.)
  • Srovnávače zboží (Zbožové vyhledávače jsou jedním z nejefektivnějších nástrojů pro podporu prodeje internetových obchodů. Open Mage je specialistou na Heuréka a Zboží.cz)

Podpora prodeje na internetu je v rukou Open Mage realizována kromě běžných marketingových nástrojů především celosvětově nejrozšířenějším open source řešením pro ecommerce – platformou Magento. Magento bylo ze všech dostupných řešení zvoleno na základě jeho enterprise architektury, stability, silné orientace na zákazníka a především pak díky podpoře komunity i více než 150 amerických vývojářů, kteří stojí za společnosti Magento Inc. (nyní součást největšího ecommerce koncernu eBay).

Konverzní optimalizace

Nejefektivnější nástroj internetového marketingu pro eshopy se nazývá konverzní optimalizace nebo chcete-li optimalizace pro více konverzí ze stejného počtu návštěv. Díky této technice, založené na webové analýze, testování a vyhodnocování výsledků testů, je možné zvýšit konverzní poměr eshopu a díky tomu i několikanásobně zlepšit návratnost internetového obchodu.

Pomocí A/B testování v Magento šabloně, grafických úprav tlačítek a prvků typu call to action nebo sledováním chování návštěv na webu a vyhodnocováním možných změn, které by vedly k větší důvěře, lepší orientaci v obchodě a snažšímu procesu nákupu můžete proměnit Váš online obchod ve skutečný „strojek na peníze“.