Mojí doménou je ecommerce. Kromě eshopů však občas tvořím i firemní weby, webové vizitky, mikrostránky, magazíny a blogy na platformě WordPress. Často jde zejména o lokální zákazníky nebo doplňkové webové stránky právě pro ecommerce projekty jako jsou produktové prezentace a mikrostránky, ecommerce blog nebo třeba landing stránky pro PPC kampaně.
WordPress rychle a levně
Doba je rychlá a vyžaduje minimalizovat čas a investice do webu. Stěžejní prioritou tak bývá „time to market“ a v tomto směru je WordPress instantním, rychlým a flexibilním řešením. Spolu s ohromnou škálu předpřipravených šablon, které lze rychle upravit a snadno vizuálně přiblížit grafické identitě Vaší značky. Jde zřejmě o nejsilnější nástroj webové tvorby v současnosti vůbec.
Reference
Kromě tohoto webu a mých affiliate projektů jsem na WordPressu postavil už desítky firemních webů a webových prezentací. Mezi ty referenční bych vybral třeba tyto:
EURAMCO Asset Czech (dříve Sachsenfonds)
Pro společnost EURAMCO Asset Czech (ještě pod původní značkou Sachsenfonds) jsem vytvořil firemní webovou prezentaci postavenou na redakčním systému WordPress. Vícejazyčnost je řešena přes multisites a WPMU. Využit byly taktéž Cherry Framework a Motopress. Web má implementováno základní SEO pro meta informace v obsahu stránek a článků, informace pro roboty (robots.txt, sitemap.xml) a nasazení webové analytiky (Google Analytics, Search Console). Pracovníci firmy byli zaškoleni a nyní si spravují obsah i technickou část prezentace sami bez nutnosti zásahů z mé strany.
Microsite pro nebankovní poskytovatele
Pro EURO CERT CZ, a.s. jsem vytvořil microsite zaměřený výhradně na služby kolem poradenství, školení a certifikací nebankovních poskytovatelů a zprostředkovatelů spotřebitelského úvěru dle nového zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru. EURO CERT CZ je akreditovanou osobou ČNB pro certifikace a posiluje díky této mikrostránce své renomé a autoritu v oboru. Součástí dodávky byl nejen WordPress web, ale také blog a kompletní copywriting, optimalizace pro vyhledávače a SEO servis, který zajistil přední pozice webu ve vyhledávači Google (mnohdy až o 8 stránek na první stránku organických výsledků vyhledávání) i Seznam. Web vychází ze zakoupené šablony pro WordPress a design byl následně upraven na míru potřebám zákazníka a jeho grafické identity (brandu EURO CERT).
Mikrostránka zahradního centra
Pro zahradní centrum v Loučné jsem vytvořil tři webové prezentace vycházející ze stejné grafické šablony pro redakční systém WordPress. Firemní web www.zahradnicentrumloucna.cz, mikrostránku www.rezany-kamen.cz věnovanou dílčí nabídce přírodního kamene a dnes již nefunkční microsite kamennakoryta.cz zaměřený výhradně na kamenná koryta a kamenné květináče.
Výhodou takového řešení je především snadné zaškolení a následná správa ze strany provozovatele webů. Vše běží na stejné wordpress šabloně, čímž se šetří investice do designu a prací kolem grafiky. Díky responzivnímu vzhledu a vysoké použitelnosti na mobilních zařízeních a částečné optimalizaci pro vyhledávače se webu daří získávat slušnou návštěvnost z organického vyhledávání Google i Seznam.